Orta ve büyük ölçekli işletmelerin ihtiyaçları doğrultusunda, ERP kavramını yeniden ele alarak farklı bir bakış açısıyla Tiger 3’ü geliştiren Logo Yazılım sizlerin işini kolaylaştırmaya devam ediyor.
Rol bazlı kişiselleştirilebilir masaüstü, ürün içi arama motoru gibi özellikleri, e-Fatura, e-Defter, e-Arşiv gibi e-devlet sistemleriyle uyumlu olmasıyla da iş yükünüzü azaltır. App in App yaklaşımı ile istediğiniz bilgiye istediğiniz yerde ulaşma imkanı sağlayan Tiger3 kullanışlı ve pratik arayüzü ile de sizleri yormadan problemlere çözüm sağlar. Tiger3 entegre bir çalışma sistemi ile işletmenizin tüm ihtiyaçları düşünülerek hazırlanmıştır.
Var olan bilginin bir kere sisteme aktarılması yeterlidir. Kullanıcılar bilgileri dahilinde sistemdeki bilgilere ulaşabilir, böylece süreçler arasında ortak bir dil oluşurken iletişim daha hızlı gerçekleşir.
Tedarik süreçlerinden müşteri ilişkileri yönetimine kadar şirket içi tüm faaliyetlerin tek merkezden ve tutarlı olarak yürütülmesini sağlamasıyla iş süreçlerinde verimlilik kazanan işletmeler, gereksiz iş yükünden kurtularak rekabet avantajına ve inovasyona kaynak ayırabiliyor.
Kalite ve verimlilik anlayışını, çalışan düzeyinden başlayarak bütün süreçlere yayan Tiger 3, -birimler arası bilgi akışının doğru ve güncel verilerle sağlanmasını, karmaşık iş süreçlerinin sadeleşmesine katkıda bulunuyor. Sisteme yapılan herhangi bir bilgi girişinde, tüm bölümler yetkileri dahilinde direkt olarak güncel bilgiye erişebiliyor. Kullanıcılar arasında sağlanan eş zamanlı iletişim sayesinde zamandan ve gereksiz iletişim trafiğinden tasarruf ediliyor.
Tiger 3 sunduğu güncel ve güvenilir finansal veriler ile işletmelerin yerel ve uluslararası pazarlardaki operasyonlarının daha verimli ve hızlı ilerlemesine katkıda bulunuyor. Esnek döviz sistemi ve raporlama yapısıyla uluslararası faaliyetleri takip etme, güncel kârlılık analizlerine ulaşma imkanı sağlayan Logo Tiger 3 ERP'nin ödeme ve tahsilat planı tanımları işletmelerde doğaca her türlü ihtiyaca cevap verecek bir esnekliğe sahip. Belirlenen limit ve kurallar çerçevesinde risk takibi ve elektronik ortamda ihtar gönderimi yapılabiliyor; cari hesaplar için Ba-Bs mutabakatları da tek tuşla hazırlanıp yine elektronik ortamda gönderilebiliyor.
Logo Tiger 3 kullanan işletmeler, sipariş ve teslimat sürecinde erekli tüm dosyaların hazırlanmasından vaktinde teslimat yapılmasına kadar geçen bütün süreci tek merkezden yöneterek müşteri memnuniyetini artırıyor. Yalnızca Türk lirası değil, dövizli fatura kesimi ve ödemelerin dövizli takibi de sistem üzerinde gerçekleştirilerek yurt dışı operasyon ya da satış süreçleri de kolaylaştırılıyor.
SDM Yazılım Hizmetleri, kurumların insan kaynakları süreçlerinin eksiksiz ve verimli geçmesi için Tiger 3 ürünleri ile sizlere hizmet vermektedir. İnce bir titizlik gerektiren bu süreçte işletme birimlerinizin kaliteli ve verimli sonuç alabilmesi için bizlerle iletişime geçebilir, detaylı bilgi alabilirsiniz.
ERP’nin her şeyden önce bir ‘Bilgi sistemi’ olduğunu belirtmemiz gerekiyor.
Devamı..Tedarik zinciri yönetiminin gelişimi hakkında konuşmaya başlamadan önce tedarik zincir
Devamı..Süreç kavramını, “Girdileri olan, bunlara değer kazandıran ve sonucunda &ccedi
Devamı..