SDM Yazılım kullanıcılarına yönelik destek ve eğitim hizmetleri sağlanmaktadır. Kullanıcıların bilgi altyapılarında meydana gelen sorun ve ihtiyaçlara anında çözüm geliştirmek amacıyla sunulan bu hizmetler, Proje Danışmanlığı, Kullanıcı Eğitimleri, Uzak Bağlantı, Yerinde Destek, Tele-Destek, Veri Bakımı ile Network ve Veritabanı Danışmanlığı olmak üzere geniş bir yelpazede uygulanmaktadır.
LOGO çözümlerine yönelik telefonla desteği içeren Tele-Destek hizmeti, Teknik Destek Uzmanları tarafından sunulmaktadır. Haftasonui hariç diğer günler, 09.00-18.00 saatleri arasında uygulanmaktadır. LOGO kullanıcıları, Tele-Destek Sözleşmesi imzalayarak SDM'den telefonla destek alabilirler. Detaylı bilgi için 0(212) 233 41 00’ı arayabilirsiniz.
LOGO ürünlerinin genel ve işletmeye özel performans kriterlerine uygun çalışmasını sağlamak amacıyla Network ve Veritabanı Uzmanları tarafından sunulan, sistemin bir bütün olarak üzerinde koştuğu altyapı bileşenlerinin tamamını kapsayan teknik destek ve danışmanlık hizmetleridir. Bu hizmetler kapsamında, veritabanlarının performans problemlerinin giderilmesi ve iyileştirilmesi işlemlerinin yapılması, veri yedekleme prosedürlerinin oluşturulması ve sağlamlığının kontrolleri, uzak bağlantı ile sorunların tespiti ve çözümü, acil data ya da işletim sistemi problemlerinde uzaktan yapılamıyorsa firmada çözüm üretilmesi hizmetleri verilmektedir.
LEM Nedir?
Günümüz dünyasında yazılım, teknoloji ve buna bağlı iş süreçleri sürekli gelişmektedir. Şirketler için uzun vadede yazılımın getirisinin yüksek olması ancak sürekli olarak yazılımın güncellenmesi ve yeni özelliklerin eklenmesi ile sağlanabilmektedir. Bu durum da, şirketlerin günümüzün finansal ve yönetimsel standartlarını yakalayabilmeleri için güncel iş ve süreç modelleri ile donatılmış desteğe duydukları ihtiyacı artırmaktadır.
Logo Yazılım kullanıcılarından gelen bu ihtiyaçları karşılamak için karşılıklı ve uzun süreli güven esasına dayanan LEM (Logo Enterprise Membership)’ı kullanıcılarına sunmuştur.
LEM; güncel Logo ürün kullanıcılarının, yeni geliştirilen ve ayrı modül olarak satılmayan özelliklerden ve değişikliklerden 1 yıl boyunca bedelsiz olarak yararlanmalarını sağlayan bir aboneliksistemidir.
LEM sayesinde, kullanılan ürünlerin en güncel sürümlerine, bu kapsamda eklenen yeni özelliklere ve performans iyileştirmelerine sahip olunabilir; satın almak istenen kullanıcı, çalışan, firma artırımları ve modüller için özel fiyatlardan faydalanılabilir.
Konu | |
---|---|
Bordro Plus Aktarımlar | Gözat |
Bordro Plus Ayarlar ve Araçlar | Gözat |
Bordro Plus Borç Avans | Gözat |
Bordro Plus Bordro | Gözat |
Bordro Plus Döviz | Gözat |
Bordro Plus İş Akış | Gözat |
Bordro Plus İzin | Gözat |
Bordro Plus Kullanım Bilgileri | Gözat |
Bordro Plus Sicil | Gözat |
Bordo Plus Turkcell Hizmetleri | Gözat |
Bordro Plus Ücret Bütçe Simulasyonu | Gözat |
Bordro Plus Yönetim | Gözat |
Konu | |
---|---|
Tiger Enterprise Aktarımlar | Gözat |
Tiger Enterprise Devir | Gözat |
Tiger Enterprise Dış Ticaret | Gözat |
Tiger Enterprise Duran Varlıklar | Gözat |
Tiger Enterprise E-Defter | Gözat |
Tiger Enterprise E-Fatura / E-Arşiv | Gözat |
Tiger Enterprise Enflasyon Muhasebesi | Gözat |
Tiger Enterprise Finans | Gözat |
Tiger Enterprise İş Akış Yönetimi | Gözat |
Tiger Enterprise Kalite Kontrol | Gözat |
Tiger Enterprise Kaynak Yonetimi ve Uretim Kontrol | Gözat |
Tiger Enterprise Kullanım Bilgileri | Gözat |
Tiger Enterprise Maliyet Muhasebesi | Gözat |
Tiger Enterprise Malzeme Yonetimi | Gözat |
Tiger Enterprise MBS CRM Entegrasyonu | Gözat |
Tiger Enterprise Muhasebe | Gözat |
Tiger Enterprise NAVIGATOR2 | Gözat |
Tiger Enterprise Planlama | Gözat |
Tiger Enterprise Raporlama Sistemi | Gözat |
Tiger Enterprise Satinalma | Gözat |
Tiger Enterprise Satış | Gözat |
Tiger Enterprise SKONSOL2 | Gözat |
Tiger Enterprise Talep Yonetimi | Gözat |
Tiger Enterprise Teklif Yonetim Sistemi | Gözat |
Tiger Enterprise Ticari Sistem | Gözat |
Tiger Enterprise Türk Ticaret Kanunu | Gözat |
Tiger Enterprise TURKCELL Hizmetleri | Gözat |
Tiger Enterprise Web Tiger | Gözat |
Tiger Enterprise Buluta Online Veri Yedekleme | Gözat |
Konu | |
---|---|
GO 3 Ana Kayıtlar | Gözat |
GO 3 Banka | Gözat |
GO 3 Cari Hesap | Gözat |
GO 3 Çek Senet | Gözat |
GO 3 Devir | Gözat |
GO 3 Diğer İşlemler | Gözat |
GO 3 E-Defter | Gözat |
GO 3 E-Fatura / E-Arşiv | Gözat |
GO 3 Fatura | Gözat |
GO 3 İş Akış Yönetimi | Gözat |
GO 3 Kasa | Gözat |
GO 3 Kullanım Bilgileri | Gözat |
GO 3 Buluta Online Veri Yedekleme | Gözat |
GO 3 Muhasebe | Gözat |
GO 3 NAVIGATOR2 | Gözat |
GO 3 Raporlama Sistemi | Gözat |
GO 3 Sabit Kıymet | Gözat |
GO 3 Sistem Yönetmeni | Gözat |
GO 3 SKONSOL2 | Gözat |
GO 3 Stok | Gözat |
GO 3 Talep Yönetimi | Gözat |
GO 3 Teminatlar | Gözat |
GO 3 Türk Ticaret Kanunu | Gözat |
GO 3 Uygulamalar | Gözat |
GO 3 Zaman Ayarlama | Gözat |
Konu | |
---|---|
Tiger 3 Aktarımlar | Gözat |
Tiger 3 Devir | Gözat |
Tiger 3 Diğer İşlemler | Gözat |
Tiger 3 Dış Ticaret | Gözat |
Tiger 3 Duran Varliklar | Gözat |
Tiger 3 E-Defter | Gözat |
Tiger 3 E-Fatura / E-Arsiv | Gözat |
Tiger 3 Enflasyon Muhasebesi | Gözat |
Tiger 3 Finans | Gözat |
Tiger 3 İs Akis Yonetimi | Gözat |
Tiger 3 Kullanım Bilgileri | Gözat |
Tiger 3 Buluta Online Veri Yedekleme | Gözat |
Tiger 3 Malzeme Yonetimi | Gözat |
Tiger 3 Muhasebe | Gözat |
Tiger 3 NAVIGATOR2 | Gözat |
Tiger 3 Raporlama Sistemi | Gözat |
Tiger 3 Satınalma | Gözat |
Tiger 3 Satış ve Dağıtım | Gözat |
Tiger 3 Sistem İşletmeni | Gözat |
Tiger 3 SKONSOL2 | Gözat |
Tiger 3 Talep Yonetimi | Gözat |
Tiger 3 Teklif Yonetim Sistemi | Gözat |
Tiger 3 Ticari Sistem | Gözat |
Tiger 3 Türk Ticaret Kanunu | Gözat |
Tiger 3 Uygulamalar | Gözat |
Tiger 3 Web Tiger | Gözat |
Ürünler hakkında bilgi isteyebilir, demo talebinde bulunabilirsiniz. Uzmanlarımız sizi ihtiyacınıza göre en doğru çözüme yönlendirecektir.
Çerezler (cookie), sdmyazilim.com.tr web sitesini ve hizmetlerimizi daha etkin bir şekilde sunmamızı sağlamaktadır. Çerezlerle ilgili detaylı bilgi için Çerez Politikalarımızı ziyaret edebilirsiniz.