Destek

Destek Hizmetleri

SDM Yazılım kullanıcılarına yönelik destek ve eğitim hizmetleri sağlanmaktadır. Kullanıcıların bilgi altyapılarında meydana gelen sorun ve ihtiyaçlara anında çözüm geliştirmek amacıyla sunulan bu hizmetler, Proje Danışmanlığı, Kullanıcı Eğitimleri, Uzak Bağlantı, Yerinde Destek, Tele-Destek, Veri Bakımı ile Network ve Veritabanı Danışmanlığı olmak üzere geniş bir yelpazede uygulanmaktadır.

Tele-Destek Hizmeti

LOGO çözümlerine yönelik telefonla desteği içeren Tele-Destek hizmeti, Teknik Destek Uzmanları tarafından sunulmaktadır.  Haftasonui hariç diğer günler, 09.00-18.00 saatleri arasında uygulanmaktadır. LOGO kullanıcıları, Tele-Destek Sözleşmesi imzalayarak SDM'den telefonla destek alabilirler. Detaylı bilgi için 0(212) 233 41 00’ı arayabilirsiniz.

Network ve Veri Tabanı Danışmanlığı

LOGO ürünlerinin genel ve işletmeye özel performans kriterlerine uygun çalışmasını sağlamak amacıyla Network ve Veritabanı Uzmanları tarafından sunulan, sistemin bir bütün olarak üzerinde koştuğu altyapı bileşenlerinin tamamını kapsayan teknik destek ve danışmanlık hizmetleridir. Bu hizmetler kapsamında, veritabanlarının performans problemlerinin giderilmesi ve iyileştirilmesi işlemlerinin yapılması, veri yedekleme prosedürlerinin oluşturulması ve sağlamlığının kontrolleri, uzak bağlantı ile sorunların tespiti ve çözümü, acil data ya da işletim sistemi problemlerinde uzaktan yapılamıyorsa firmada çözüm üretilmesi hizmetleri verilmektedir.

Lisans Bakım Hizmetleri

LEM Nedir?

Günümüz dünyasında yazılım, teknoloji ve buna bağlı iş süreçleri sürekli gelişmektedir. Şirketler için uzun vadede yazılımın getirisinin yüksek olması ancak sürekli olarak yazılımın güncellenmesi ve yeni özelliklerin eklenmesi ile sağlanabilmektedir. Bu durum da, şirketlerin günümüzün finansal ve yönetimsel standartlarını yakalayabilmeleri için güncel iş ve süreç modelleri ile donatılmış desteğe duydukları ihtiyacı artırmaktadır.

Logo Yazılım kullanıcılarından gelen bu ihtiyaçları karşılamak için karşılıklı ve uzun süreli güven esasına dayanan LEM (Logo Enterprise Membership)’ı kullanıcılarına sunmuştur.

LEM; güncel Logo ürün kullanıcılarının, yeni geliştirilen ve ayrı modül olarak satılmayan özelliklerden ve değişikliklerden 1 yıl boyunca bedelsiz olarak yararlanmalarını sağlayan bir aboneliksistemidir.

LEM sayesinde, kullanılan ürünlerin en güncel sürümlerine, bu kapsamda eklenen yeni özelliklere ve performans iyileştirmelerine sahip olunabilir; satın almak istenen kullanıcı, çalışan, firma artırımları ve modüller için özel fiyatlardan faydalanılabilir.

Konu PDF
Bordro Plus Aktarımlar Gözat
Bordro Plus Ayarlar ve Araçlar Gözat
Bordro Plus Borç Avans Gözat
Bordro Plus Bordro Gözat
Bordro Plus Döviz Gözat
Bordro Plus İş Akış Gözat
Bordro Plus İzin Gözat
Bordro Plus Kullanım Bilgileri Gözat
Bordro Plus Sicil Gözat
Bordo Plus Turkcell Hizmetleri Gözat
Bordro Plus Ücret Bütçe Simulasyonu Gözat
Bordro Plus Yönetim Gözat
Konu PDF
Go Plus Banka Gözat
Go Plus Cari Hesap Gözat
Go Plus Çek Senet Gözat
Go Plus Devir Gözat
Konu PDF
Logo Start Banka Gözat
Logo Start Cari Hesap Gözat
Logo Start Çek Senet Gözat
Logo Start Fatura Gözat
Logo Start Kasa Gözat
Logo Start Sipariş Gözat
Start Sistem İşlemleri Gözat
Logo Start Stok Gözat
Konu PDF
Tiger Enterprise Aktarımlar Gözat
Tiger Enterprise Devir Gözat
Tiger Enterprise Dış Ticaret Gözat
Tiger Enterprise Duran Varlıklar Gözat
Tiger Enterprise E-Defter Gözat
Tiger Enterprise E-Fatura / E-Arşiv Gözat
Tiger Enterprise Enflasyon Muhasebesi Gözat
Tiger Enterprise Finans Gözat
Tiger Enterprise İş Akış Yönetimi Gözat
Tiger Enterprise Kalite Kontrol Gözat
Tiger Enterprise Kaynak Yonetimi ve Uretim Kontrol Gözat
Tiger Enterprise Kullanım Bilgileri Gözat
Tiger Enterprise Maliyet Muhasebesi Gözat
Tiger Enterprise Malzeme Yonetimi Gözat
Tiger Enterprise MBS CRM Entegrasyonu Gözat
Tiger Enterprise Muhasebe Gözat
Tiger Enterprise NAVIGATOR2 Gözat
Tiger Enterprise Planlama Gözat
Tiger Enterprise Raporlama Sistemi Gözat
Tiger Enterprise Satinalma Gözat
Tiger Enterprise Satış Gözat
Tiger Enterprise SKONSOL2 Gözat
Tiger Enterprise Talep Yonetimi Gözat
Tiger Enterprise Teklif Yonetim Sistemi Gözat
Tiger Enterprise Ticari Sistem Gözat
Tiger Enterprise Türk Ticaret Kanunu Gözat
Tiger Enterprise TURKCELL Hizmetleri Gözat
Tiger Enterprise Web Tiger Gözat
Tiger Enterprise Buluta Online Veri Yedekleme Gözat
Konu PDF
GO 3 Ana Kayıtlar Gözat
GO 3 Banka Gözat
GO 3 Cari Hesap Gözat
GO 3 Çek Senet Gözat
GO 3 Devir Gözat
GO 3 Diğer İşlemler Gözat
GO 3 E-Defter Gözat
GO 3 E-Fatura / E-Arşiv Gözat
GO 3 Fatura Gözat
GO 3 İş Akış Yönetimi Gözat
GO 3 Kasa Gözat
GO 3 Kullanım Bilgileri Gözat
GO 3 Buluta Online Veri Yedekleme Gözat
GO 3 Muhasebe Gözat
GO 3 NAVIGATOR2 Gözat
GO 3 Raporlama Sistemi Gözat
GO 3 Sabit Kıymet Gözat
GO 3 Sistem Yönetmeni Gözat
GO 3 SKONSOL2 Gözat
GO 3 Stok Gözat
GO 3 Talep Yönetimi Gözat
GO 3 Teminatlar Gözat
GO 3 Türk Ticaret Kanunu Gözat
GO 3 Uygulamalar Gözat
GO 3 Zaman Ayarlama Gözat
Konu PDF
Tiger 3 Aktarımlar Gözat
Tiger 3 Devir Gözat
Tiger 3 Diğer İşlemler Gözat
Tiger 3 Dış Ticaret Gözat
Tiger 3 Duran Varliklar Gözat
Tiger 3 E-Defter Gözat
Tiger 3 E-Fatura / E-Arsiv Gözat
Tiger 3 Enflasyon Muhasebesi Gözat
Tiger 3 Finans Gözat
Tiger 3 İs Akis Yonetimi Gözat
Tiger 3 Kullanım Bilgileri Gözat
Tiger 3 Buluta Online Veri Yedekleme Gözat
Tiger 3 Malzeme Yonetimi Gözat
Tiger 3 Muhasebe Gözat
Tiger 3 NAVIGATOR2 Gözat
Tiger 3 Raporlama Sistemi Gözat
Tiger 3 Satınalma Gözat
Tiger 3 Satış ve Dağıtım Gözat
Tiger 3 Sistem İşletmeni Gözat
Tiger 3 SKONSOL2 Gözat
Tiger 3 Talep Yonetimi Gözat
Tiger 3 Teklif Yonetim Sistemi Gözat
Tiger 3 Ticari Sistem Gözat
Tiger 3 Türk Ticaret Kanunu Gözat
Tiger 3 Uygulamalar Gözat
Tiger 3 Web Tiger Gözat

Çerezler (cookie), sdmyazilim.com.tr web sitesini ve hizmetlerimizi daha etkin bir şekilde sunmamızı sağlamaktadır. Çerezlerle ilgili detaylı bilgi için Çerez Politikalarımızı ziyaret edebilirsiniz.