İşletmelerin dijital dönüşümüne yardımcı olmak için çözümler üreten Logo Yazılım, titiz bir süreç olan iş akış yönetimi için geliştirdiği Logo Flow, işletmelerin kağıt üzerinde yürüttükleri iş akış uygulamalarını elektronik ortama taşıyarak süreçlerin sorunsuz işlemesini sağlıyor.
-Logo Flow, birçok farklı sektörden ve ölçekten işletmenin iş akış süreçlerini elektronik ortama taşıyarak standartlaştırırken, esnek kullanım yapısı sayesinde de, sektörün ve işletmenin ihtiyaçlarına göre yeniden özel olarak uyarlanabiliyor.
-Bir işletmenin tüm iş süreçlerini takip eden Logo Flow, sistemin ayarlanan zamanında, planlandığı şekilde belirlenen kriterlerde işleyip işlemediğini kontrol ederek, zaman ve maliyet tasarrufu sağlıyor. Böylece de süreçler her zaman aynı standart kalitede herhangi bir teknik arıza yaşanmadan yürütülüyor.
-Kağıt evraklarla ya da mail ortamında gerçekleştirilen ve gerekenden uzun süren onay süreçleri, Logo Flow ile dijital ortama taşınıyor. Böylece onay talebi, takibi ve yönetimi kolaylaşıyor; zaman aşımı sorunu engellenirken, kağıt tüketim maliyetlerinden ve zamandan tasarruf ediliyor.
-İş akış süreci içinde yapılması gereken görevler; belirli kişiler, ekipler ya da departmanlara Logo Flow üzerinden otomatik olarak atanabiliyor. Atanmış görevler de yine sistem üzerinde görüntülenebiliyor ve mevcut işler arasında arama yapılabiliyor.
-İş akış yönetimi için ihtiyaç duyulan bağımsız organizasyon grubu ve hiyerarşi tanımlamaları, yetki devirleri ve vekalet atamaları Logo Flow üzerinden kolayca yapılabiliyor. Böylece mevcut iş akışı içinde insan kaynağı en etkin ve verimli şekilde yönetiliyor.
-Logo Flow'un ayrıntılı yönetim ekranı ve zaman aşımı kontrolü, iş akış yönetiminin verimliliğini ve atanan görevlerin durumunu anlık olarak izlemeyi sağlıyor. Ayrıca e-posta bildirim özelliği sayesinde de görevlerde ya da planlamada ortaya çıkan değişiklikler anında iletilebiliyor.
-Logo Flow'un kullanıcı dostu tasarımı sayesinde, iş akışındaki tüm süreçler, herhangi bir kodlama yapmaya gerek kalmadan, sürükle-bırak yöntemiyle kolayca tasarlanabiliyor. Böylece önemli ölçüde zaman ve iş gücü tasarrufu sağlanıyor.
SDM Yazılım Hizmetleri, işletmelerin dijital dönüşüm sürecinin verimli geçmesi için Logo Yazılım ürünleri ile sizlere hizmet vermektedir. İnce bir titizlik gerektiren bu süreçte de işletmelerinizin kaliteli ve verimli sonuç alabilmesi sizlere yardımcı olmaktadır. Bu konuda merak ettikleriniz için bizlerle iletişime geçebilir, detaylı bilgi alabilirsiniz.
İş zekâsı işletmeler için rekabet stratejilerini, etkinlik, verimlilik ve sürd
Devamı..İşletmeler sahip olduğu farklı birimlerden birçok farklı tür de veri toplar. Bu ver
Devamı..İşletmelerin dijital dönüşüm sürecini kolaylaştırmak için yazılıml
Devamı..