Logo Yazılım iÅŸletmelerin yönetim süreçlerini kolaylaÅŸtırmak için ürün geliÅŸtirmeye devam ediyor. Åžirket içi en önemli departmanlardan biri olan insan kaynakları için üretilen Logo Tiger HR adeta bir dijital asistan olarak bu süreci yönetmenize yardım ediyor.
Her ölçekteki firmanın ve sektörün iÅŸ ihtiyacına tam kapsamlı yanıt verebilen, ÅŸirketlerin etkin ve uzun vadeli organizasyon alt yapısını kurmalarına yardımcı olan Tiger HR, deÄŸiÅŸen gereksinimlere ve yasal mevzuatlara göre sürekli geliÅŸtirilerek güncel tutuluyor.
Logo Yazılım'ın Ä°K süreçleri için geliÅŸtirdiÄŸi Tiger HR, web tabanlı yapısı, sade ve pratik ara yüzü ile etkin bir zaman yönetimi saÄŸlar. Uçtan uca yönetim ve modüler yapısı ile ÅŸirketlerin Ä°K süreçlerini daha hızlı ve verimli geçirmesini saÄŸlar.
DijitalleÅŸen yönetim süreçlerini de online platformlar üzerinden takip edebilmenize imkan veren Tiger HR, hızlı kullanım imkanı saÄŸlayan kullanıcı dostu ara yüzü ile etkin zaman yönetimi saÄŸlayarak iÅŸletmelerin verimini arttırıyor.
Her an her yerden veri giriÅŸi yapabilmeye ve mevcut bilgilere ulaÅŸabilmeye olanak saÄŸlayan bu yapı ile kullanıcı herhangi bir yere baÄŸlı kalmadan dilediÄŸi zaman süreci kontrol etme yetkisine sahiptir. Verilerin eÅŸ zamanlı olarak sisteme girilmesi ile de zamandan tasarruf saÄŸlanır.
SDM Yazılım Hizmetleri, kurumların insan kaynakları süreçlerinin eksiksiz ve verimli geçmesi için Tiger HR ürünleri ile sizlere hizmet vermektedir. Ä°nce bir titizlik gerektiren bu süreçte insan kaynakları birimlerinin kaliteli ve verimli sonuç alabilmesi için bizlerle iletiÅŸime geçebilir, detaylı bilgi alabilirsiniz.