İşletmelerin, dijital dönüşüm sürecindeki en önemli destekçilerinden biri olan Logo Yazılım, CRM alanında da önemli çözümlerle hizmet veriyor. Logo CRM Müşteri İlişkileri Yönetimi çözümü; işletmelerin saha operasyonlarını, pazarlama faaliyetlerini ve tüm satış süreçlerini hızlı bir şekilde yöneterek müşteri memnuniyetinin sağlanmasını kolaylaştırıyor.
Neden Logo CRM?
Logo CRM, mevcut ve potansiyel müşterilere yönelik olarak tüm verileri ve aksiyonları aynı çatı altında toplayarak bütüncül bir bakış açısı yaratır. Satış ve pazarlama süreçlerinin yönetimini kolaylaştırırken, alınan verimi de arttırır. Veri yönetiminde elde edilen verim beraberinde daha fazla müşteri memnuniyeti, daha çok sayıda yeni müşteri ve daha fazla kârlılık için gerekli zemin oluşturulmasına yardımcı olur.
Logo CRM, satış ve satış sonrası hizmet ekiplerinin müşteri faaliyetlerinin, iletişim rotalarının, görüşme ve ziyaret süreçlerinin merkez konumdan yönetilmesini sağlar. Böylece müşteri ekiplerinin faaliyetleri zaman ve maliyet tasarrufu sağlayacak şekilde düzenlenebilirken, etkin bir yönetim ve raporlama mekanizması da oluşturulabiliyor.
Logo CRM, web tabanlı yapısı sayesinde herhangi bir zaman ve mekan kısıtı olmadan her an her yerden erişilebilen bir çözüm sunuyor. Sahip olduğu mobil uygulaması ile ürünün web ara yüzünde yer alan tüm modül ve fonksiyonlarına ulaşım imkanı sağlıyor.
Ayrıca mobil uygulamada yer alan “Yakınımdakiler” özelliği, bulunulan bölgedeki müşterileri ve açık fırsatları harita üzerinde gösteriyor. Check-in/Check-out özelliği de saha çalışanlarının sistem üzerinden takibini ve rota optimizasyonu sağlıyor.
Logo CRM'de oluşturulan her müşteri klasörü altında dilediğiniz kadar belge toplayarak alt klasörlerde gruplandırılabiliyorsunuz. Bu klasörlerin daha sonra oluşabilecek sıcak satış fırsatları ile otomatik eşleştirilmesiyle satış performansı yükseliyor.
SDM Yazılım Hizmetleri, işletmelerin en önemli iki bileşeni olan müşteri ve çalışan arasındaki ilişkinin daha verimli devam edebilmesi için sizlere yardımcı olmaktadır. Bu konuda merak ettikleriniz için bizlerle iletişime geçebilir, detaylı bilgi alabilirsiniz.
İzin yönetiminde tanımlanan izin türlerini sicil kartlarında kullanmak veya izin hesapl
Devamı..Bir işletmenin en değerli iki varlığı çalışanları ve müşterilerdir. İki değer
Devamı..İşletmeler için önemli kavramlardan biri olan ürün yönetimi, ür&uu
Devamı..